Zagreb, 28.veljače 2010. – Tvrtka adidas Croatia d.o.o. i Hrvatski rukometni savez službenim potpisivanjem ugovora objavili su nastavak zajedničke višegodišnje suradnje na konferenciji za medije održanoj u nedjelju 28. veljače 2010. na štandu HRS-a pri Sajmu sporta i nautike na Zagrebačkom velesajmu. Ugovor su svečano potpisali Country Sales Manager tvrtke adidas Croatia Dalibor Vujić i predsjednik HRS-a Sandi Šola. Konferenciji su uz predstavnike adidasa prisustvovali i uglednici iz hrvatskog rukometa te predstavnici medija. Nastavkom uspješne suradnje adidas ostaje i sljedeće 4 godine službeni oprematelj Hrvatske rukometne reprezentacije. Hrvatski rukometni reprezentativci već su dugi niz godina pravi ambasadori marke adidas, jedne od vodećih sportskih marki u svijetu. Njihova olimpijska i svjetska zlata, kao i zadnje srebrno odličje s Europskog rukometnog prvenstva 2010 održanog u Austriji, te brojne druge medalje potvrda su vrhunskog rada adidasovih stručnjaka, čiji je glavni cilj osigurati sportašima najmoderniju opremu koja će im pomoći u postizanju visokokvalitetnih rezultata. Suradnja adidasa globalno i HRS-a započela je 2003. godine na Svjetskom rukometnom prvenstvu u Portugalu, gdje je Hrvatska rukometna reprezentacija osvojila naslov u adidasovim dresovima. Prepoznatljive hrvatske kockice na dresu su se prvi puta našle 2005. godine, te su otada glavno obilježje hrvatskog rukometnog dresa. Osnivanjem adidas podružnice u Hrvatskoj suradnja s HRS-om nastavlja se lokalno. Tvrtka adidas Croatia Tvrtka adidas Croatia d.o.o. osnovana je sredinom 2008. godine, kao dio Regije jugoistočne Europe adidas Grupe, te slijedi njenu globalnu strategiju. Tvrtka djeluje na području Hrvatske, Slovenije, Albanije i Kosova. Ključni cilj je kroz dva segmenta marke adidas, Sport Performance i Sport Style, povećati tržišni udio. Kroz partnerstvo sa sportom i na lokalnoj razini oživljava se korporativna ideja -Impossible is nothing- kod svih zaljubljenika u sport, od amatera do profesionalaca, a jednako velika pažnja posvećuje se i daljnjem pozicioniranju modnog segmenta, posebice kroz marku Originals.