Zagreb, 28.veljaฤe 2010. – Tvrtka adidas Croatia d.o.o. i Hrvatski rukometni savez sluลพbenim potpisivanjem ugovora objavili su nastavak zajedniฤke viลกegodiลกnje suradnje na konferenciji za medije odrลพanoj u nedjelju 28. veljaฤe 2010. na ลกtandu HRS-a pri Sajmu sporta i nautike na Zagrebaฤkom velesajmu. Ugovor su sveฤano potpisali Country Sales Manager tvrtke adidas Croatia Dalibor Vujiฤ i predsjednik HRS-a Sandi ล ola. Konferenciji su uz predstavnike adidasa prisustvovali i uglednici iz hrvatskog rukometa te predstavnici medija. Nastavkom uspjeลกne suradnje adidas ostaje i sljedeฤe 4 godine sluลพbeni oprematelj Hrvatske rukometne reprezentacije. Hrvatski rukometni reprezentativci veฤ su dugi niz godina pravi ambasadori marke adidas, jedne od vodeฤih sportskih marki u svijetu. Njihova olimpijska i svjetska zlata, kao i zadnje srebrno odliฤje s Europskog rukometnog prvenstva 2010 odrลพanog u Austriji, te brojne druge medalje potvrda su vrhunskog rada adidasovih struฤnjaka, ฤiji je glavni cilj osigurati sportaลกima najmoderniju opremu koja ฤe im pomoฤi u postizanju visokokvalitetnih rezultata. Suradnja adidasa globalno i HRS-a zapoฤela je 2003. godine na Svjetskom rukometnom prvenstvu u Portugalu, gdje je Hrvatska rukometna reprezentacija osvojila naslov u adidasovim dresovima. Prepoznatljive hrvatske kockice na dresu su se prvi puta naลกle 2005. godine, te su otada glavno obiljeลพje hrvatskog rukometnog dresa. Osnivanjem adidas podruลพnice u Hrvatskoj suradnja s HRS-om nastavlja se lokalno. Tvrtka adidas Croatia Tvrtka adidas Croatia d.o.o. osnovana je sredinom 2008. godine, kao dio Regije jugoistoฤne Europe adidas Grupe, te slijedi njenu globalnu strategiju. Tvrtka djeluje na podruฤju Hrvatske, Slovenije, Albanije i Kosova. Kljuฤni cilj je kroz dva segmenta marke adidas, Sport Performance i Sport Style, poveฤati trลพiลกni udio. Kroz partnerstvo sa sportom i na lokalnoj razini oลพivljava se korporativna ideja -Impossible is nothing- kod svih zaljubljenika u sport, od amatera do profesionalaca, a jednako velika paลพnja posveฤuje se i daljnjem pozicioniranju modnog segmenta, posebice kroz marku Originals.