Europsko prvenstvo za rukometašice za manje od mjesec dana, točnije, 7. prosinca počinje u Hrvatskoj i Mađarskoj te će se u istim zemljama održavati sve do 21. prosinca. Hrvatska je pritom smještena u skupinu C zajedno s reprezentacijama Švedske, Njemačke i Nizozemske te će svoje utakmice skupine odigravati u varaždinskoj Areni, dok bi u drugom krugu trebala zaigrati u zagrebačkoj Areni. Upravo stoga, kako bi se popularizirao rukomet, kako ženski tako dodatno i muški, te kako bi se na najbolji način predstavio hrvatski rukomet te nadolazeće Europsko prvenstvo, pokrenuta je akcija -Rukomet ja volim- koja je započela s Croatia cupom u Umagu te će potrajati sve do završetka Svjetskog prvenstva za rukometaše u Kataru, a njoj su se priključili i hrvatski klubovi. Direktor marketinga te dijela Europskog prvenstva koje se održava na hrvatskom tlu, Silvio Njirić, stoga je otkrio ponešto o samoj rukometnoj akciji, kao i o onima koje slijede. -Želim zaista da Podravka i Lokomotiva dočekaju proljeće u europskim natjecanjima i smatram da ovo što su ove godine govorili da smo mi jedna od dvije zemlje koje imaju dva predstavnika u Ligi prvakinja govori o tome da se zaista možemo nadati da će naša reprezentacija na ovom Prvenstvu odigrati na najboljoj razini te da ćemo ponovno vratiti interes za ženski rukomet kakve je bio godinama u vrijeme kada su Lokomotiva ili Podravka bile izuzetno jake, kao i naša reprezentacija. -Trenutno traje akcija -Rukomet ja volim- koja će trajati sto dana, a započela je sa ženskim Croatia cupom, a nastavila se utakmicama muških kvalifikacija u Koprivnici i Turskoj te će se nastaviti tijekom Europskog prvenstva za rukometašice u Hrvatskoj i Mađarskoj te završiti s nastupom naše muške reprezentacije u Kataru. Zahvale slijede stoga za popularizaciju rukometa i samog EP-a te se toplo nadam da ćemo upravo popularizirajući rukomet i EP imati dobar odjek publike koja će bodriti naše igračice. -Zahvaljujem se stoga Lokomotivi, Podravci i PPD Zagrebu za promidžbeni prostor za promociju same akcije i Europskog prvenstva. Organizacija jako dobro teče, a ono što je pred nama jesu različite marketinške akcije kojima želimo privući i prizvati publiku da kupe ulaznice i bodre našu reprezentaciju, zaključio je Njirić.