Kad se reflektori ugase, dvorane isprazne, a emocije slegnu, ostaju ponos, sreća, zahvalnost, najljepše uspomene. Ponos na spektakl koji smo zajedno režirali, na svaki detalj koji smo usavršili, na svaki izazov koji smo uspješno savladali, na ekipu posebnih rukometnih entuzijasta u Zagrebu, Varaždinu i Poreču za koje ne postoji nemoguće. Organizacija Svjetskog prvenstva priča je o timu koji ne igra na terenu, ali je odradio utakmicu života. To posebno vrijedi za digitalne platforme Hrvatskog rukometnog saveza koje su oborile sve rekorde i postavile nove, visoke standarde.
Na digitalnom terenu, nikad veći doseg, nikad više pregleda, reakcija i interakcija! Naši profili na društvenim mrežama postali su središte navijačke euforije, optimizma i zajedništva, a brojke koje smo ostvarili potvrđuju snagu hrvatskog rukometa, ne samo na terenu, već i u digitalnom svijetu. Od 2. siječnja i prvog dana priprema za Svjetsko prvenstvo pa do 9. veljače 2025. godine i zadnje objave posvećene svjetskoj smotri, medijski tim HRS – a producirao je ukupno 2 312 objava na Facebooku, Instagramu. X-u, TikTok-u, YouTube-u i webu. Ukupan pregled objava je 126 756 965 pregleda, dok je organski doseg procijenjen na 9 827 409. Objavljeno je 600 vizuala i infografika, izrađene 5 322 fotografije. Brojni videozapisi postali su viralni u rekordnom roku, a ekskluzivan Behind the scenes sadržaj iz Mix zone, slavlje s navijačima u dvorani ili pak, putovanja reprezentacije, privukao je izniman interes na digitalnom tržištu. Sretni smo i zahvalni jer nas je rukomet sve inspirirao u skladu s hashtagom Svjetskog prvenstva #inspiredbyhandball.
Uz izniman uspjeh i čudesne brojke na društvenim mrežama, ponosni smo da je u Hrvatskoj za vrijeme Svjetskog prvenstva bilo 520 akreditiranih medijskih djelatnika u Zagrebu, Varaždinu i Poreču – novinari (online, tisak, televizija, radio), fotografi, komentatori, snimatelji, prezenteri, mobilni reporteri… Također, neprocjenjiva je vrijednost savršene kulise iz “Arene Zagreb“ koja je raznim medijskim kanalima obišla cijeli svijet.
Ovakav uspjeh na društvenim mrežama znači i veću vidljivost za naš sport, za naše igrače i, naravno, za naše vjerne partnere i sponzore. Svaka objava, svaki video i svaka podijeljena emocija doprinose rastu rukometne zajednice i jačanju branda hrvatskog rukometa i njegovih partnera.
Ljudi zlata vrijedni – naši djelatnici, volonteri, suradnici i partneri, dali su sve od sebe kako bi ovo natjecanje bilo besprijekorno u svakom segmentu. Sati planiranja, logistički izazovi i nebrojeni sastanci pretočeni su u vrhunsku sportsku priredbu. I dok se naše reprezentativce slavi kao srebrne heroje – jer drugo mjesto na svijetu je podvig vrijedan divljenja, s obzirom na bezbroj lijepih riječi koje stižu na adresu Saveza, sigurni smo da smo i iza kulisa odigrali utakmicu dostojnu medalje. Hvala svima koji su bili dio ove nezaboravne priče!