#TorOnTour na Weekend Media Festivalu

119
Foto: Goran Sebelic / CROPIX

Europsko prvenstvo 2018. u Hrvatskoj se sve više bliži, a Hrvatski rukometni savez iskoristio je priliku za promociju i na jubilarnom desetom Weekend Media Festivalu koji već niz godina okuplja vodeće stručnjake iz komunikacijske industrije i poslovnog svijeta. Najbolji vikend u rovinju posjetio je Tor, maskota Eura i to na dvije pozicije. Veliki Tor u vanjskom prostoru pozivao je sve na fotografiranje i dao naglasak na nagradnu igur #TorOnTour, dok je manji Tor surađivao s RTL-om na unutarnjem štandu.


U RTL-ovom kutku voditeljica Marijana Batinić predstavila je veliki sportski događaj koji s nestrpljenjem očekujemo, 13. Europsko rukometno prvenstvo koje će se od 12. do 28. siječnja 2018. održati u Hrvatskoj, a čiji će prijenosi biti na RTL-u. Marijani su se priključili i Nino Štambuk, voditelj projekta prijenosa rukometnog prvenstva, veterani Mirza Džomba Goran Šprem te reprezentativac Domagoj Pavlović.

Glavna zvijezda programa, osim naših rukometaša, bio je i Tor, službena maskota prvenstva, koji je zabavljao okupljene i fotografirao se s njima. U RTL-ovom kutku u tu je svrhu postavljeno pravo malo rukometno igralište, s golovima i brzinomjerom, pomoću kojeg se mjerio najbrži udarac.

Najhrabriji posjetitelji, koji su odlučili isprobati svoj šut, podijeljeni su u muški i ženski tim, a oni najspretniji među njima osvojili su prigodne nagrade – originalne dresove i rukometne lopte te poklon-pakete Lidla.

Uvod u rukometne dane na WMF-u bila je panel diskusija ‘WIN-WIN: Je li sport dobar biznis?’ u kojoj su uz dopredsjednika HRS-a g. Zorana Gobca sudjelovali zamjenik predsjednika Uprave RTL-a Ivan Lovreček, direktor marketinga i komunikacija HEP-a Ivica Žigić te izbornik hrvatske vaterpolske reprezentacije Ivica Tucak.

Tema panela sažeta je ukratko: Postoji malo toga oko čega su ljudi strastveni kao oko sporta. Svaki navijač zna koji dres nose u njegovom timu ili koje brendove reklamira njegov najdraži igrač. Neki su timovi poznatiji od gradova u kojima nastupaju. Pametni brendovi to sve jako dobro znaju. Sport je za mnoge ključan marketinški alat. Kako koristiti sport u marketingu? Kako izabrati sport? Kako izgleda pametno sportsko sponzorstvo? Koja je uloga sportaša? Kako integrirati brend u komunikaciju sportskog tima?

Prethodni članakNexe i Gorenje remizirali u 4. kolu SEHA-Gazprom lige
Sljedeći članakPodravka lako do druge pobjede protiv Ivanića