Lidl Hrvatska i Zlatko Horvat predali ček za projekt udruge Portal Dobrote “Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”

253

Završila je hvalevrijedna akcija u kojoj je Lidl Hrvatska od svake prodane bočice Saguaro vode odvajao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote “Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”

Izniman odaziv kupaca osigurao je uspješnost akcije pa je tako prikupljeno 206.152,00 kuna, a ček je predstavnicama Portala Dobrote uručila voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska Marina Dijaković, u društvu hrvatskog reprezentativca  Zlatka Horvata koji je ovu akciju podržao u sklopu Lidlove suradnje s Hrvatskim rukometnim savezom.

Prikupljenim sredstvima osigurat će se godišnja prehrana u školi za učenike u potrebi iz deset srednjih škola diljem Hrvatske, a bit će osigurano oko 30 000 učeničkih obroka.

Projekt “Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ započeo je 2014. godine, isprva kao samostalna inicijativa Udruge Portal Dobrote. Cilj je bio pomoći djeci koja nemaju pravo na besplatnu prehranu u školi jer njihove obitelji nisu primatelji socijalne pomoći, ali su zbog različitih životnih okolnosti financijski ugroženi. Riječ je o djeci koja često ne jedu ništa u školi, jer roditelji nemaju dovoljno novca da im financiraju obroke u školskoj kuhinji.

Za osnovnoškolce koji se nalaze u ovakvoj situaciji, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku odnedavno raspisuje natječaj. Portal Dobrote nastavlja s projektom „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ u srednjim školama, u kojima također postoji velika potreba, a nisu obuhvaćene ovim natječajem, niti imaju pravo na besplatnu prehranu, čak i ako su obitelji primatelji socijalne pomoći.

„Ponosni smo što imamo priliku biti dijelom ovog plemenitog projekta. Žalosni smo što u društvu uopće postoji ovakva potreba, ali i sretni što postoje udruge poput Portala Dobrote, koje svoje vrijeme i trud nesebično daruju onima kojima je to uistinu potrebnije. Rado smo podržali njihove napore svojom donacijom, a nadamo se da ćemo učiniti razliku u svakodnevnim životima srednjoškolaca kojima ćemo osigurati godišnju prehranu u školi“, izjavili su iz Lidla Hrvatska.

Udruga Portal dobrote djeluje od 2014. godine kroz niz humanitarnih inicijativa kao što su Kruh za poslije, Jakna viška, Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno, Štandovi dobrote itd. Djelovanje udruge usmjereno je pomaganju, vraćanju dostojanstva, ali i uključivanju cijele zajednice. Dobitnici su državne Nagrade za promicanje prava djeteta 2015. godinu i Ponos Hrvatske 2015. godine.

“Plaćajući obroke djeci u srednjim školama kojima roditelji nisu u mogućnosti priuštiti isti nije socijalna pomoć već socijalno ulaganje u budućnost. Stoga smo izuzetno sretni što se u projekt Portala Dobrote Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno uključio baš Lidl koji je vodeći trgovački lanac, ne samo po svom odnosu prema kupcima, već i prema svojim zaposlenicima. Deklaracija o pravima djeteta kaže: „Čovječanstvo duguje djetetu sve najbolje što može dati“.

”Lidlova akcija doniranja 20 lipa od svake prodane Saguaro vode pokazatelj je pravilne promocije pozitivnih društvenih vrijednosti, u ovom slučaju usmjerenih na našu djecu – našu budućnost“, rekla je Sanja Bijonda, predsjednica Udruge Portal Dobrote.

Podsjetimo, Lidlova akcija trajala je od 16. listopada do 12. studenoga 2017. godine, a od svake prodane bočice Saguaro vode Lidl je donirao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”. Lidl se ovim putem zahvaljuje svim svojim kupcima, koji su još jednom pokazali da imaju veliko srce, odazvavši se ovoj akciji u velikom broju.

Popis škola kojima će se donirati prikupljena sredstva za učeničke obroke možete pronaći na internetskim stranicama Portala Dobrote.

Prethodni članakZdenko Zorko primio Državnu nagradu ‘Franjo Bučar’ za životno djelo
Sljedeći članakPosjetite pop-up muzej i zavirite u riznicu rukometnih trofeja: Poreč, Split, Varaždin i Zagreb